schwäbbisch babbeln

eröffnet von Lynnie am 10.06.2003 11:35 Uhr
83 Kommentare - zuletzt von PeteSahad

83 Kommentare
« Seite 2 von 4 »
Smirnov
10.06.2003 17:55

Ha no, des duad mir etz´t echt loid, dass ihr so schwierigkeida mit eis hand! Wir wellad doch au blos amole nedd sei! Ond no ondr´held sich hald a schwobaseggl mol gera ond vor ellem eba au viel Smiley

Translation:

Es tut mir wirklich sehr leid, dass Ihr so schwierigkeiten mit uns habt! Wir wollen doch auch nur nett sein! Und dann unterhält sich ein Schwabe halt gerne und vorallem viel!

Ihr wisst ja - Wir können alles, ausser Hochdeutsch!

Lynnie
10.06.2003 17:56

*lach*

danke für die translation Smiley

ihr ward aber wirklich sehr sehr unterhaltsam...natürlich nur im positiven sinne (ok, manchmal wars anstrengend Smiley aaaber..)

schönen gruß

sonst73
10.06.2003 19:16

Naja, ich bin ja auch Schwabe und ich muss sagen, am Ring gibt es schon sowas wie Heimatgefühle. Warum wir nicht nach Nürnberg fahren dürfte ja wohl außer frage stehen.

Lynnie
10.06.2003 19:52

Quote:


sonst73 schrieb am 10.06.03 um 00:00:
Naja, ich bin ja auch Schwabe und ich muss sagen, am Ring gibt es schon sowas wie Heimatgefühle.


glaub ich dir aufs wort Smiley

DrLecter
10.06.2003 20:26

LOL war auf A7 un mein Kumpel hat mich imma dazu gedrängt SCHWÄBISCH zu reden so das uns keine sau mehr verstehen würde! Achso un nix gegen die Schweizer, die ham mir für des das ich denen meine Mag Lite ausgeliehen hab 3 Bier gegeben! DANKE!!!!!!

putschiknutsch
10.06.2003 20:30

*lol* ich war dir sehr dankbar für die übersetzung! ich mein wenn man euch reden hört, kann man mit viel phantasie und konzentretion ja noch einiges verstehen, aber das geschriebene...ha no...kannscht uns ja ma nen schwäbisch kurs gebe Smiley

Smirnov
10.06.2003 20:35

Gel des isch id so oifach ! Aber mir hend au große Ibrsetzungs-Fachmennr no guggsch ´dr amole dia Seida a on no saisch mr´ wa da dr´vo helsch !

http://www.schwabenbraeu.de/lexikon/index.php

putschiknutsch
10.06.2003 20:38

ha jo dange, den werdsch gloi ma in anspruch nehme Smiley
hoffe du weißt das wir das nich böse meinen, aber bei uns is schwäbisch seit gestern kult!!!!

es leben die schwaben Smiley *lol*

hab da gard mal bei google geuckt....

www.fh-wedel.de/~di/babelfisch/ Smiley

Ha joo...SCHÖÖÖNES DING; SCHÖÖÖN



[Nachricht geändert von putschiknutsch am 2003-06-10 20:40]

Lynnie
10.06.2003 22:18

*haha* cool...ich mach jetze a nen schwäbisch kurs Smiley

wie geil...

definitiv..schwäbisch is kult Smiley

Lynnie
10.06.2003 22:22

so, mid dr übersedzungsmaschine hir lass i mir moin thread mol übersedze...gibds da eigendlich irgendoi brinzib no dem man schwäbisch schreibd? *lol* i find des luschdich...ich glaub, wenn i gross bin werd i schwäbin...schwabin?...wie au immr *hehe* budschi, dr link war saumaessich gil *ggg* haha...wie übersedzung vo doim name is joo au dr knallr...budschi Smiley na, noh, s lebe d schwabe *hahaha*

keeponrockin
10.06.2003 22:31

Quote:


putschiknutsch schrieb am 10.06.03 um 00:00:
ha jo desch stimmt! *g* ich hab genau das gleiche problem! wir haben genau neben schwaben gezeltet und seit gestern bin ich nur am schwäbisch babbeln *g* isch kann scho gar ned mehr ufhöre...ich find das aber sehr symbadisch Smiley

ja ho...Smiley[addsig]


DAS IST NICHT SCHWÄBISCH!!!!
Nur zu Info

Schwäbisch isch ebbes ganz anders, des was ihr moinet isch wahrschscheinlich hessisch oder sonsch ebbes, aber g'wies koi schwäbisch
Weil schwäbisch schwätza isch was ganz was anders

keeponrockin
10.06.2003 22:32

Quote:


Lynnie schrieb am 10.06.03 um 00:00:
*lol*

wieso verdammt warn da so viele komisch sprechende menschen??? Smiley von überall hört man nur

"AH JOOO",
"müssema eine saufe" ...

*lol* amüsant Smiley


Ond des isch au koi schwäbisch!!

putschiknutsch
10.06.2003 22:38

oh des dud mir leid, da hend mir noh wohl was durchoiandr gebrachd, hajo, so isch des !, hajo, so isch des ! abr hessisch is au gil *g*

des budschiknudsch

Smiley
just kidding...

[addsig]

Smirnov
10.06.2003 23:53

Ha no, vier da Afang isch des doch scho mol ebbes !

Wenn Ihr das mal übersetzen könnt seit Ihr die wahren Meister:

Helf ´mr von obadoba morga morga au ´s rad ra dra !

Oder wisst Ihr was migga isch ?

Jackass
11.06.2003 12:46

bin auch schwabe ! oberschwabe ! aber wenigstens kann ich wenn ich voll bin noch halbwegs deutsch reden Smiley

putschiknutsch
11.06.2003 13:14

Quote:


Jackass schrieb am 11.06.03 um 00:00:
bin auch schwabe ! oberschwabe ! aber wenigstens kann ich wenn ich voll bin noch halbwegs deutsch reden Smiley


*lol* siehste das kann ich als norddeutsche ohne akzent nichmal, wenn ich voll bin...Smiley[addsig]

desiree82
11.06.2003 13:40

Das sehe ich auch so, bin auch aus dem Norden aber Volltrunken wird das deutlich reden immer schwerer ...[addsig]

fluewatuet
11.06.2003 14:34

Oh ha i glaub i muss au schwäbisch lerne, sonsch verschdeh i hir anschoind bald gar nix mehr, hajo, so isch des !*gg*
[addsig]

Lynnie
11.06.2003 15:51

*lol* ich liebe diesen thread (was nich daran liegt, dass ich ihn aufgemacht hab *lol+ Smiley ) höchst amüsant...und wenns kein schwäbisch is (in stuttgart und so redet man aber schwäbisch!!!!) dann ebbe hässisch *ggg*

Anzeige
Anzeige